CorporateNews14 Decembrie 200710:16

Lectura de un minut

Potrivit Adevarul,
Ema Prisca, director de creatie Graffiti BBDO, este de parere sexul poate vinde, dar nu in orice reclama. Se mai intampla ca reclamele erotice sa fie "aruncate" pe piata "ca nuca in perete", precum reclama la uleiul de gatit Spornic.

Sorin Tranca, director de creatie la Friends Advertising, crede ca folosirea erotismului in publicitate poate avea ca efect eclipsarea brandului.

Raluca Feher, copywriter la agentia de publicitate CAP, afirma ca:"
98% din clienti vor ca produsul lor sa placa tuturor si se tem sa faca orice alegere care sa
sperie vreo bucata din targetul lor generos".

advertising,mediapub,Graffiti BBDO,Friends Advertising,CAP,publicitate erotica,

Citeste si:
Elena Udrea ramane in arest preventiv
Elena Udrea ramane in arest...

Citeste articolul integral pe Adevarul.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.