Potrivit IQads, compania de comunicare Re:ply va realiza noua campanie de promovare a CLAL Romania, oferind servicii de consultanta, strategie, creatie si coordonare a tuturor activitatilor desfasurate.
CLAL Romania face parte din grupul israelian IDB, ce detine 23% din piata asigurarilor din Israel.
Din portofoliul de clienti ai
Re:ply mai fac parte: Petrom, UPC, Dacia, Sensiblu, Grupul Realitatea-Catavencu si B1.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Iqads.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
România înregistrează aproape jumătate din vânzările online din Europa de Est
Sursa: retail.ro
-
Libra Internet Bank va lansa o nouă emisiune de obligațiuni
Sursa: futurebanking.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
Ce notă a luat Bianca Drăgușanu la BAC? Uite cum s-a descurcat în comparație...
Sursa: kudika.ro
-
Cheesecake cu afine, un desert incredibil de pufos și delicios pentru această...
Sursa: garbo.ro
-
Temperaturi record în Italia: la ce măsuri trebuie să se aștepte turiștii
Sursa: wall-street.ro