5 Decembrie 2007 , 12:57 in CorporateNews

Potrivit Avocat.net, Parlamentul european a decis noi reguli pentru programele
publicitare ale televiziunilor, acestea urmand sa fie aplicate in statele Uniunii pana la sfarsitul anului 2009.

Astfel, pauzele publicitare vor fi autorizate la fiecare 30 minute in timpul
filmelor TV si al programelor de
stiri, insa
cantitatea maxima de publicitate permisa nu va depasi 12 minute pe ora.

advertising,mediapub,televiziune,programe publicitare,

Citeste articolul integral pe Avocatnet.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Parlamentul european anunta noile reguli pentru programele publicitare.