CorporateNews12 Noiembrie 200715:17

Lectura sub un minut

Potrivit Daily Business, Sunsilk, brand detinut de Unilever, investeste 2.870.539 euro in noua campanie de promovare, desfasurata sub sloganul "Tine jurnalul unui par frumos!" si dezvoltata de agentia Punct Advertising.

Campania se va derula in perioada 31 octombrie - 31 decembrie 2007 si se va difuza pe posturile Acasa, Antena 1, Hallmark, Kanal D, MTV Romania, MGM, Prima TV, Pro TV, Romantica, TVR 2 si U TV, iar presa scrisa va fi vizibila in publicatiile Joy, Look, J'adore, Bolero, Bravo Girl, Ce se intampla Doctore? si Cool girl.

advertising,mediapub,Unilever,Sunsilk,Punct Advertising,

Citeste si:
Elena Udrea ramane in arest preventiv
Elena Udrea ramane in arest...

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.