30 Noiembrie 2012 in CorporateNews
In cadrul campaniei de preventie si educare „Zambeste Romania”, peste 6.600 de copii si mame vor beneficia in mod gratuit de produse de igiena orala si de cursuri educationale cu privire la importanta sanatatii orale.

GlaxoSmilthKline (GSK) Consumer Healthcare si Wrigley Romania, impreuna cu Salvati Copiii Romania, United Way Romania si Salvati Dunarea si Delta, vor organiza zone dedicate igienei orale – „Colturi cu zambete”, in peste 61 de centre sociale si scoli din Romania.

Acest program a fost initiat din dorinta de a face o diferenta in vietile copiilor din centrele sociale si de a ii ajuta sa creasca sanatos si sa aiba o sansa la un viitor mai bun. Astfel, „Zambeste Romania” isi propune sa ofere copiilor din mediile sociale dezavantajate acces la tratamente stomatologice si la produse de igiena orala.

GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare Romania si Wrigley Romania au inaugurat luni, 20 noiembrie a.c, primul „Colt cu zambete” din cadrul campaniei „Zambeste Romania” in Centrul de zi „Valentina” din Bucuresti, unul dintre cele 33 de proiecte sociale sprijinite de United Way Romania.

Copiii aflati in centru au primit informații despre importanta igienei orale si despre soluțiile de prevenire a afecțiunilor la nivelul cavitatii bucale de la voluntarii din cadrul Facultatii de Medicina Dentara, Universitatea de Medicina si Farmacie „Carol Davila” din Bucuresti. Pentru a-i ajuta sa puna in practica ceea ce au invatat, copiii din Centrului de zi „Valentina” au primit produse pentru ingrijire orala: Aquafresh si Orbit.

La inaugurare au participat Bianca Brad, ambasadorul campaniei „Zambeste Romania” , Victor Geus, General Manager Central Europe South, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Romania si Cristina Damian, Executive Director, United Way Romania.

Prin campania Zambeste Romania, ne dorim sa informam cat mai multi oameni despre pasii simpli care se pot urma pentru imbunatatirea sanatatii orale, precum educarea copiilor privind importanta periajului dentar de cel putin doua ori pe zi, timp de doua minute, vizitele regulate la medicul stomatolog si mentinerea unei diete sanatoase si echilibrate”, a declarat Victor Geus, General Manager Central Europe South, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Romania, potrivit unui comunicat de presa.

„Vorbim de copii care nu au apa calda, uneori nici apa curenta acasa, asa ca nu au deloc conditii pentru a invata noțiuni elementare de igiena dentara si pentru a le pune in practica”, a spus Cristina Damian, Director Executiv al United Way. ”Vom deschide 22 de astfel de colturi cu zambete in centre sociale si scoli pentru ca atat acesti copii, cat si mamele lor sa aiba un loc in care sa aiba grija de igiena lor dentara si sa primeasca sfaturi si servicii de la specialisti.”



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Peste 6 mii de copii si mame vor beneficia de produse de igiena orala gratuite.