7 Februarie 2012 in CorporateNews
Dupa succesul inregistrat cu cea mai mare comunitate online din Romania, Trilulilu lanseaza un nou produs digital Zonga, o aplicatie care ofera utilizatorilor acces la cea mai mare colectie oficiala de muzica din Romania.

Zonga este un player de muzica pe care utilizatorii il pot instala pe orice computer si pe telefonul mobil, pentru a asculta orice melodie isi doresc. Astfel, Zonga faciliteaza accesul utilizatorilor la toata muzica lor preferata, melodiile putand fi accesate pe loc, de oriunde: muzica este stocata online, iar playlist-urile, piesele favorite si preferintele utilizatorilor sunt sincronizate automat intre toate dispozitivele detinute (desktop, acces web, telefon mobil).

Continutul este redat on demand, dar exista si optiuni radio (de exemplu, radio rock). Mai mult, Zonga permite ascultarea melodiilor si atunci cand utilizatorul nu are acces la internet. Momentan aceasta functionalitate este disponibila in aplicatia desktop, dar in saptamanile urmatoare va fi disponibila si pe mobil.

Zonga a fost dezvoltat in decurs de 2 ani si jumatate de o echipa de numai 6 oameni, in timp ce servicii similare disponibile in alte tari au fost realizate de echipe de zeci de oameni.

Investitiile in comunicare se vor ridica la circa 500.000 de euro in acest an, cel mai important canal de promovare folosit fiind chiar Trilulilu. Obiectivul Zonga este ca in decurs de un an de zile sa atraga 150.000 de utilizatori.



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului YouTube de Romania a lansat aplicatia Zonga.