CorporateNews15 Septembrie 2011

Lectura de un minut

Numarul patru la nivel mondial pe piata de bricolaj intra in Romania cu "preturi inegalabile" si servicii unice in piata. Aproximativ 90% dintre produse sunt "made in Romania" sau distribuite de romani.

"Leroy Merlin reinventeaza preturile mici”, scrie mare pe un afis ancorat de primul magazin Leroy Merlin din Romania, amplasat pe Soseaua Chitila, in cadrul proiectului Colloseum. Aceasta este de fapt si strategia retailerului Do IT Yourself, sumarizata in sloganul "preturi uimitoare pentru case primitoare”.

Leroy Merlin vrea sa isi spulbere concurenta prin preturi mici si servicii in plus fata de celelalte 7 mari lanturi existente deja pe piata autohtona. Scopul final este de a deveni lider pe o piata estimata la un miliard de euro.

Magazinul ce va fi inaugurat in Chitila are o suprafata comerciala de 16.500 de metri patrati si include 16 raioane. Este cel mai mare magazin Leroy Merlin din lume, intr-o retea de 330 de unitati.

Citeste si:
Afacerile din domeniul bricolajului, ascensiune fabuloasa. Piata...
Afacerile din domeniul...


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.