BMW a inregistrat cel mai bun rezultat comercial din istoria firmei pentru luna iulie, performanta care i-a permis sa-si pastreze prima pozitie la vanzari pe segmentul premium la nivel global.

Producatorul bavarez a vandut 108.721 de autoturisme luna trecuta si 798.590 de la inceputul anului, la nivel global, performante de referinta pentru segmentul auto premium, informeaza ”Automotive News”.

Cel mai bun rezultat comercial inregistrat vreodata de BMW in luna iulie, potrivit directorului de resort Ian Robertson, – in crestere cu 7,1 %, raportat la 2010 – a fost posibil si datorita solicitarilor substantiale avute de sedanul de clasa mare Seria 5 si, mai cu seama, de SUV-ul compact X3 (ale carui vanzari au fost mai mari cu 193 % fata de intervalul similar de anul trecut!



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.