Un scafandru nebun apare brusc din baie și inunda tot ce ii sta in cale. Un alt personaj, rupt parca din benzile desenate, apare din senin și scurtcircuiteaza toate aparatele electrice din casa. Par doua situatii suprarealiste insa, cu exceptia eroilor principali, sunt situatii ce pot aparea in orice locuinta.

Personificarea celor mai frecvente riscuri, Inundatia si Scurtcircuitul, reprezinta conceptul creativ al celei mai recente campanii de comunicare lansata de Groupama Asigurari. Demarata la inceputul lunii iunie, campania promoveaza ”Colectia de Avantaje Groupama”, o serie de beneficii de care se bucura clientii Groupama Asigurari.

„Lansarea noii campanii de comunicare Groupama Asigurari marcheaza un moment important in pozitionarea companiei pe piata din Romania, si astfel se face trecerea din sfera promisiunilor in cea a angajamentelor si garantiilor asociate acestora. Vom continua dezvoltarea de noi servicii sub umbrela Colectiei de Avantaje Groupama Asigurari, sub semnul simplificarii si al continuitații pentru clientii nostri”, a declarat Georgiana Miron, Director de Marketing si Comiunicare in cadrul Groupama Asigurari.

Special pentru aceasta campanie, Groupama Asigurari a creat „Kit-ul pentru situatii de urgenta”. Kit-ul contine trei elemente: un aparat foto, si doua accesorii extrem de utile in cazul unor incidente neprevazute: o lanterna cu dinam si o pereche de ochelari de scafandru.

In acelasi spirit, al simplificarii proceselor, aplicatia mobila AloGroupama le ofera de acum clientilor o noua functie prin care pot face autoconstatarea direct de pe un dispozitiv mobil – telefon sau tableta. Fotografia facuta direct din aplicatie va fi trimisa imediat la Groupama, impreuna cu datele personale (nume, numar polita, telefon si email). Astfel, procesul de notificare si evaluare a daunei se simplifica, iar problema va fi solutionata intr-un timp mai scurt.

Citeste si:

”Colecția de Avantaje Groupama” reunește acum beneficiile oferite clienților care opteaza pentru Asigurarea de Locuința cu Extra Acoperiri: Autoconstatarea, Serviciul de reparații de urgența și Garanția pentru serviciul de autoconstatare. Astfel, proprietarii sau chiriawii pot sa constate singuri dauna doar cu ajutorul unei fotografii si a catorva documente trimise prin e-mail. In cazul in care avariile din locuinta au caracter de urgenta, Groupama trimite in maximum 4 ore un specialist care sa le remedieze. Mai mult, daca angajamentul de plata in 72 de ore nu poate fi respectat de catre companie, clientul va primi un card cadou in valoare de 100 de lei, pe care il poate folosi la orice cumparaturi doreste.

In perioada urmatoare, Groupama Asigurari va extinde “Colectia” si la alte produse, astfel incat clientii pot continua sa colectioneze avantaje pentru toate tipurile de asigurare.

Informații despre noile avantaje lansate de Groupama Asigurari pot fi obținute accesand site-ul http://alexa.groupama.ro.