La inceputul lui iulie, King a inregistrat 150,2 milioane de utilizatori activi pe luna pe platforma Facebook .

O parte din succesul companiei se datoreaza in mare parte hit-ului Candy Crush Saga. Jocul a ajuns la inceputul lunii iulie la 44,2 milioane de utilizatori activi lunar, fiind cea mai populara aplicatie pe platforma Facebook. Pe platformele mobile, Android si iOS, Candy Crush Saga este cel mai popular joc si este prezent constant in top 3 aplicatii mobile.

Printre celelalte titluri de succes din portofoliul companiei se numara si jocul Bubble Witch Saga, dezvoltat si testat integral de romanii de la studioul King din Bucuresti. De asemenea, tot romanii sunt responsabili cu testarea tuturor jocurilor pentru platformele mobile produse de companie si dezvoltarea de noi titluri in portofoliul King.

Citeste si:

“Este foarte placut sentimentul de mandrie pe care il simtim, atat eu, cat si colegii mei, atunci cand descoperim printre apropiatii nostri sau in metrou oameni care se bucura de jocurile la care am contribuit si noi,” declara Mihai Sfrijan, head of studio King Bucuresti. “Acest lucru a determinat si cresterea numarului de programatori care isi doresc sa ni se alature,” adauga Mihai Sfrijan.

Echipa de programatori de la studioul King din Bucuresti a crescut rapid odata cu succesul jocurilor din portofoliu, si are planuri de extindere in continuare. Daca in prezent studioul local numara 35 de angajati, pana la finalul anului compania spera sa dubleze acest numar, ajungand la 60-70 de angajati. In acest sens, King a pornit o campanie de recrutare in Romania, oferind pozitii precum Backend Java Developer, Flash Developer, C++ Developer, Data Scientist, Business Manager, Game Designer, Game Developer, Graphic Designer, QA Analyst si QA Manager.