In calitatea de lider al echipei Leo Burnett, Lorand Balint va avea ca obiectiv central dezvoltarea strategiei de creștere a agentiei si consolidarea businessului pe noi trenduri de comunicare.

“Cunosc foarte bine echipa Leo Burnett alaturi de care am trecut prin momente extraordinare, de aceea am și primit cu mare bucurie propunerea de a prelua conducerea agentiei. Leo Burnett este un brand foarte puternic, cu un renume de necontestat, caruia vrem sa ii facem cinste pe mai departe. Impreuna cu echipa, provocarea principala este sa continuam sa ne reinventam, sa fim mereu cu un pas inainte, sa raspundem noilor realitati ale pietei si nevoilor clientilor nostri.” a declarat Lorand Balint.

In noul sau rol, Lorand se va concentra pe dezvoltarea businessului, concentrandu-se cu precadere pe zona de new business si cresterea
performantelor agentiei pe noi segmente de comunicare, atat pe plan creativ cat si strategic, coordonarea departamentelor agenției și consolidarea relatiei cu clientii actuali.

Lorand Balint are 13 ani de experienta in publicitate si comunicare, debutand in publicitate in 2000 in cadrul agentiei BBDO ca Strategic Planner, pentru ca ulterior sa se alature echipei Leo Burnett. In cadrul Leo Burnett & Target, Lorand a preluat in timp responsabilitati profesionale si manageriale tot mai mari, beneficiind de experienta acumulata in proiecte pe piete multiple si ocupand pe rand pozitia de Regional Communications Manager Balkans, Regional Communications Manager Europe, Global Communications Manager, Regional Communications Sub-Saharian Africa, Group Communications Director Balkans, Head of Brand Communication, Global Communications Director si Chief Digital Officer.