La eveniment, alaturi de Majestatea Sa Regele, s-a aflat si printul Nicolae, distinctia fiind primita, din partea companiei Murfatlar Romania, de catre Daniel Negrescu, Brand Manager.

‘Acum 9 ani Casa Regala a Majestatii Sale relua traditia acordarii titlurilor de furnizor, iar prima companie care a primit atunci titlul a fost Murfatlar Romania. Faptul ca aceasta calitate ne-a fost reinnoita in 2006, 2009 si acum in 2012 arata ca ne-am tinut promisiunea de a crea vinuri de calitate si totodata ne obliga sa continuam in aceeasi directie cu care le-am obisnuit pe Majestatile Sale si, nu in ultimul rand, pe consumatori.’ Daniel Negrescu, Brand Manager Murfatlar.

Murfatlar Romania continua eforturile de pastrare si imbunatatire a nivelului de calitate a vinului, efectuand investitii importante pentru ca dezideratul producerii unui vin romanesc competitiv si de calitate superioara sa fie atins, iar noua Crama Atelier este o dovada vie a acestor stradanii, potrivit unui comunicat de presa.

In toamna anului trecut Murfatlar Romania a infiintat noua crama printr-o investitie de 550.000 euro, cu o capacitate de 170.600 l bazine mici de inox si 60.000 l baricuri, aducand in podgoria de langa mare cele noi echipamente tehnologice ale momentului. De la finele anului 2010, Murfatlar Romania a inceput colaboarea cu oenologul Razvan Macici.
Astfel se materializeaza dorinta de a crea vinuri cu adevarat remarcabile, purtand semnatura unuia dintre cei mai apreciati oenologi pe plan international. Portofoliul Cramei Atelier include trei paliere de calitate: premium, cu doua colectii - Sable Noble si Amprenta, super-premium, cu doua colectii - Arezan si Leat 6500 The Origin si ultrapremium cu o colectie - Fatum.

Fideli strategiei de dezvoltare, in aceasta vara investia a continuat, crama s-a innoit cu inca 400 de baricuri de 300 l fiecare, ajungandu-se astfel la o dublare a capacitatii de baricuri.