Whirlpool o ocupat pozitia intai in categoria de echipamente pentru locuinte-design industrial, pentru al doilea an consecutiv. Producatorul de electrocasnice a primit aceasta distinctie din partea Fortune Magazine pentru procesul de inovatie dezvoltat in cadrul companiei, mediul de lucru oferit angajatilor, cat si pentru actiunile de responsabilitate sociala, calitatea managementului si investitiile realizate pe termen lung. Compania a mentinut ritmul investitiilor in inovatie pe parcursul crizei economice, generand in acest mod venituri de cel putin 3 miliarde dolari in 2010.

Topul Fortune este publicat in fiecare an si reflecta observatiile si opiniile directorilor generali din mai multe companii, care analizeaza jucatorii fiecarei ramuri industriale dupa noua criterii diferite. Acestea includ inovatia, managementul resurselor umane, utilizarea activelor corporatiste, responsabilitatea sociala, managementul calitatii, investitii pe termen lung, solidaritatea financiara, calitatea produselor si a serviciilor si competitivitatea globala. Astfel, acest studiu identifica companiile care se bucura de cea mai buna reputatie si ofera o viziune asupra succesului in afaceri la nivel mondial.

“Suntem mandri ca, la mai mult de 100 de ani de activitate pe piata globala, am fost numiti de Fortune drept una dintre cele mai admirate companii din lume pentru al doilea an consecutiv”, a declarat Jeff M. Fettig, Presedinte si CEO al Whirlpool Corporation.

“Consideram ca inovatia este un avantaj competitiv durabil pentru compania noastra si ca aceasta recunoastere subliniaza importanta pe care am acordat-o mereu dezvoltarii unor produse care sa intampine nevoile si dorintele reale ale consumatorilor, a adaugat Jeff M. Fettig.