Numarul de utilizatori ai acestei retele sociale a crescut cu 83% fata de inceputul anului 2011, cand numara doar 2.405.920 utilizatori si cu 5,8% fata de luna decembrie 2011 cand cifra acestora ajunsese la 4.161.340.

Din datele culese de serviciile Facebrands.ro si Facebrands Pro, 4.030.480 de utilizatori ai retelei sociale Facebook si-au declarat in profilul creat pe aceasta retea orasul de resedinta. Procentul utilizatorilor romani de Facebook care si-au declarat orasul de resedinta s-a dublat fata de luna ianuarie 2011, cand se situa la 48%.

Conform ultimelor date, cei mai multi utilizatori ai retelei Facebook in Romania sunt in Bucuresti (1.053.020, 26,13%), urmat de Cluj-Napoca, Timisoara si Iasi, cu peste 4% din total.

Conform unei analize efectuate de echipa Facebrands la inceputul anului, impartirea geografica a utilizatorilor romani de Facebook pe regiuni e urmatoarea:

Citeste si:

Muntenia (inclusiv Bucuresti) – 38,64%
Transilvania – 19,18%
Moldova – 14,24%
Banat – 6,23%
Oltenia – 6,14%
Dobrogea – 5,24%
Crisana – 4,15%
Bucovina – 3,25%
Maramures – 2,75%

De asemenea, catre acesti utilizatori au fost afisate in ultimele 4 luni peste 11000 de ad-uri si au fost create pe cele 15.600 de pagini monitorizate peste 6000 de tab-uri, stranse de echipa Facebrands Pro intr-un modul dedicat de Intelligence, disponibil in cadrul oricarui abonament Facebrands PRO.

A crescut si numarul utilizatorilor care se implica in activitatile create de companii pe pagini, vom face o analiza dedicata la inceputul lunii viitoare, insa orice companie isi poate analiza si compara propriile performante pe Facebook printr-un abonament Facebrands Pro ”, a declarat Andrei Stefan, managerul Byte Flux, care gestioneaza impreuna cu agentia Standout serviciile Facebrands.